Bursztyny po Babci

lipca 02, 2013

Bursztyn Bałtycki to jeden z najpiękniejszych surowców wykorzystywanych w biżuterii. Każdy pojedynczy kamień nosi w sobie piękną historię.Bursztyn możemy najczęściej spotkać w towarzystwie srebra. Ja postanowiłam nieco odczarować ten związek i bursztyn związałamz haftem sutaszowym.

Kilka lat temu dostałam od Babci zerwany sznur z bursztynów. Powiedziała (jakby  wtedy przewidziała czym będę się zajmować w przyszłości :) ), bursztyny schowałam, jeszcze wtedy nie wiedziałam za bardzo co z nimi zrobić.

Czekały... czekały... i się doczekały. 

Kolor tego sznurka zawładnął moim sercem. Zapragnęłam mieć kolię w tym kolorze. Bursztyny szybko same wleciały mi do rąk i oto jest mój własny morski komplet z Bursztynami od Babuni. 
 








- biżuteria z bursztynem - bursztyn bałtycki - naszyjnik morski -inspiracja morzem - haft sutaszowy - biżuteria sutasz - pracownia biżuterii artystycznej - Trójmiasto - Gdynia - złoto Bałtyku - biżuteria artystyczna

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

FACEBOOK

Instagram

Subscribe