WHO OWNS THE CROWN

września 01, 2015

Wspaniały dzień! Rok temu realizowałam zamówienie specjalne dla firmy kosmetycznej WIBO. Poproszono mnie, abym wykonała koronę... Korona miała byc szczególna, gdyż docelowo na sesji miała zdobić głowę prawdziwej królowej piękności - Paulinę Krupińską. Oto dzisiaj mogę pokazać Wam efekt całego przedsięwzięcia. Jestem bardzo dumna z mojego dzieła. Wykonanie korony zajęło mi wiele dni i spowodowało kilka nieprzespanych nocy. Ale warto było!


___________________________________________

What a wonderful day! A year ago I created a special order for a cosmetic company WIBO. They asked me to create the crown...
Today I can show you the effect of the whole project. I'm so proud of myself.

This beautiful model is Miss of Poland - Paulina Krupińska.

made by Qlka Art' 2014






You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

FACEBOOK

Instagram

Subscribe