RoyaLove - dziękuję!

stycznia 05, 2017



Zakończyła się jesienna edycja RoyaLOVE. Nie ukrywam, że poczułam się wyróżniona, że zaproszono mnie do tej zabawy.

W ciągu tych miesięcy na blogu Royal Stone zaprezentowano moją postać KLIK, opublikowano tutorial (mój pierwszy w życiu!) mojego autorstwa KLIK, napisano kilka słów o mojej wielkiej pasji do fotografii KLIK.

Przez cały ten czas mogliście robić zakupy w sklepie Royal Stone o 12% taniej z qlkowym kodem. Od tego ile razy został użyty zależała wygrana jednej z 6 uczestniczek RoyaLove. Ptaki ćwierkają, że byłam wysoko, za co Wam serdecznie dziękuję :) Nie udało mi się zgarnąć nagrody, ale cieszę się razem z Weroniką KLIK, bo wiem, że ona wykorzysta nagrodę bardziej "społecznie" niż ja bym mogła to zrobić :)  Gratuluję wygranej :)

Chciałabym podziękować Agacie z Royal Stone za zaangażowanie w cały projekt :) i za zaproszenie do zabawy!   :) Przeprosić za niepunktualność również ;)

Na deser mam dla Was wieczny kod QLKA7 z którym możecie kupować bez końca o 7% taniej w sklepie Royal Stone KLIK!  Smacznego! :)



You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

FACEBOOK

Instagram

Subscribe